Запчасти для фотоаппарата

Приносим извинения за неудобства.

Найдите еще раз то, что вы ищете

Запчасти для фотоаппарата

Купити запчастини для фотоапарата у Харкові.

Все для цифрового фотоапарата та відеокамери: корпус, системна плата, об'єктив, спалах, відеошукач, рідкокристалічний екран, кнопки керування та навігації, акумулятор, зарядний пристрій.

  Коли з'явилося телебачення у свідомості бродили різні радикальні революційні ідеї. Одна з них: люди перестануть відвідувати театри. Кінотеатри також спорожніють. Відбулися певні рокіровки та трансформації, але те й інше продовжує своє існування.

Поява фотокамери на телефонах була величезним технологічним проривом. Для споживачів з'явилася нова іграшка, лише й усього. Однак, для багатьох технологічних компаній зі світовим ім'ям ця подія стала катастрофою світового масштабу.

Ще недавно всюди були фотоцентри з проявлення фотоплівки та друку фотографій. Люди розраховували, яку плівку придбати на час відпустки. Чи вистачить плівки на 36 кадрів, чи придбати на 24 кадри, чи достатньо на 12 кадрів. У якої плівки краще передача кольору? Kodak, Fuji, Agfa. З пожадливістю чекали з прояву свої фотокартки. Пісня: «Фотографія 9х12 з наївним підписом на згадку…».

Є така приказка: «Хочеш розсмішити бога – розкажи йому про свої плани!».

   Один не вірний висновок у стратегічному плані розвитку компанії привів Kodak до повного забуття. (І ніхто не помітив зникнення бійця). У 90-ті роки директор компанії Джордж Фішер визначив напрямок цифрової фотографії як доля досвідчених користувачів, тобто професійних фотографів, а не широких мас. Сегмент ринку продажів було визначено – як досить вузький. (Смішно зараз, а тоді це була стратегія компанії). Фарс долі. Ті, хто вигадав і втілив у життя технологію цифрового фотоапарата - компанія Kodak, виявилася не приділяє. Спритні японці перехопили ініціативу: Canon, Sony, Niconі навіть Fuji. (Fuji були, як і Kodak найбільшим виробником кіно-фото плівки).

Наразі компанія Kodak спливає в інформаційному полі як позивач у судах. (Це основна робота їх зараз). Справа в тому, що Kodak має 11000 (одинадцять тисяч!) патентів (у тому числі й сфері цифрової обробки зображення). Досить згадати, що у всіх «мильницях» реалізована концепція Kodak – споживач не повинен обтяжитися «заморочками» про «експозицію», «діафрагму». «Одне клацання – одна фотографія». Судяться вони майже з усіма відомими брендами: Apple, Samsung, RIM, HTC, НР.

Чи зможуть смартфони, айфони витіснити з ринку фототехніки цифрові фотоапарати? Дуже сумнівно. Керуючись життєвою мудрістю: спеціалізований пристрій має природну перевагу перед прикладними пристроями. І, насамперед – наявністю у фотоапарата об'єктива, а не просто шибка. Об'єктив (оптика) є одним із головних інструментаріїв у виробництві якісної фотографії. Інший якісний об'єктив коштує в десятки разів дорожче за саму фотоапарату (body). Лідери, у виробництві фототехніки, покращуючи технічні показники від моделі до моделі (розмір матриці, роздільна здатність, кількість пікселів) завжди залишають можливість використання «старої» знімної оптики.

Айфон, починаючи з п'ятої моделі, має цікаву особливість - зйомка фото як HDR (хоча багато користувачів не знають про такі можливості). Це технологія, коли замість одного знімка автоматично робиться три знімки з різним значенням експозиції, а на «виході» усереднюються контрастні поля. (Така технологія дозволяє побачити на фото спіраль, що світиться лампочки). Але це лише один прийом з професійної фотографії.

Витіснити фотоапарат як виріб не можна. Хіба що приточити до айфону об'єктив. Але цей виріб вже буде фотоапаратом.

Oki-Doki – запчастини до фотоапаратів та відеокамер.